SNART!

Jag sitter här i mitt lilla rum, där jag skall bo i sex dagar till. Jag tänker på livet, allt som hänt det sista men ändå livavgörande.

Tilll alla mina vänner och ni vet vilka ni är vill jag bara säg NI är ovärderliga. JAg menar detta till alla men vill specifikt nämna några.

JOHANNA: Min underbara granne och finaste vän. Du har funnits  där för mig när jag som mest har behövt någon, Du hjälpte mig igenom en av de jobbigaste perioderna i mitt liv, inte nog med det så hjälpte du mig även framåt genom att hjälpa mig att möta den finaste mannen för mig.. Hihiih för din är ju finast för dig. Du är ovärdelig på alla sätt och vis. Vi har gått igenom tuffa motgångar men riktigt vänskap överlever allt. ÄLSKAR dig!

Emma S: Mjin lilla sessa. Tänk den tid vi delat. Vi sades vara menade för varandra, men vi visste inte om det själva förren vi tog saken i egna händer! Med dig känner jag mig så trygg och jag vill alltid vara din vän och hoppas att du alltid vill vara min.  Jag finns för dig och din lilla sessa när som. KÄRLEK,

Nadja: Från dag ett i skolan har jag haft vänskapstycke för dig. Vår vänskap är enkel och kravlös vilket gör dig såååå lätt att tycka om. och vi har alltid såååå skoj ihop. MYS

Frida: Du är ju helt otrolig!!! Allt som hänt dig. Jag beundrar din styrka, den du är och vill alltid ha dig i mitt liv. Jag säger bara rondellen och ler med hela min själ. ALLTID!

Jenny: Vi kommer alltid ha ett stort livsavgörande arbete gemensamt. Tänk sååå bra vi är. Vi fann inte heller varandra med en gång men när vi gjorde det så sa det klick. Nu är vi nästan som syskon ibland, man kan reta ihjäl sig på varann men nästa sekund är det kärlek igen.. hiihih examen here wee come.

Annika: Mnin underbara kusin, lillasyrra, Du är ju bara helt otrolig. Varje dag finns ni i mina tankar och tänk vad som väntar. Jag skall bli "moster" och jag är bara såååå stolt över dig, om du bara visst! FAMILJEKÄRLEK.

Emma T: Min fina vän! Vi har ta min tusan alltid skoj ihop. aldrig några bekymmer bara ren sann vänskap. FINA DU. Fortsätt vrar den du är!

Angi: Du är nog den tokigaste i hela bunten, men bakom detta finns en fin och mjuk tjej, som månar om alla i sin närhet. SE till att få tillbaka och omge dig med dem som får dig att må bra..!!! Det har du lärt mig! PUSS

Cilla: Sen barndomen och vi hänger ihop ALLTID. finns alltid för dig så som du finns för mig,

Linda: Min fina syster. Även om vi inte hörs så ofta så finns du alltid i mitt hjärta. Ibland kan jag känna att du tänker på mig och följer mig på min axel och hjälper mig frammåt.. UNDERBART

Oj jag får skrivkramp. Detta är bara några av de människor jag har turen att ha i mitt liv. TACK alla. Ni betyder mer än ni tror.


Snart bär det av mot anderstorp, jag fllyttar till min älskling. Mnin Marcus, han som får mig att le varje dag, som får mig ur balans men gör mig samtidigt balanserad. Han gör mig till den människa jag vill vara. Jag älskar dig!

Vet att detta kommer bli bra då de jag träffat i atrop är underbara människor! Hoppas på mer fin vänskap.

Nu tar jag ett nytt kliv in i arbetslivet, kärlekslivet, vänskapslivet och det skall bli spännande.

Och såklart riktar jag alltid den största delen av mitt hjärta till min familj, som ALLTID ALLTID är där. OVÄRDELIGT!


Nu over and out!
Puss och kärlek.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag finns alltid där för dig och följer dina steg.

Du vet att jag finns tillgänglig när som helst på dygnet för dig min underbara syster/vän soulmate. Det kommer alltid att vara så och det vet du min kära.



Du är min allra bästa VÄN och även om vi inte pratar varje dag så känns det som att tiden stått stilla när vi träffas. Jag älskar dig helt enkelt och är så lycklig över att jag följde med till öland med hela gänget så fort jag kom hem från Spanien. den resan har förändrat mitt liv....



// Sis

2011-01-09 @ 13:02:07
Postat av: Marcus

åå min älskade Anna!! du har så många fina människor i ditt liv o det är för att du är den du är, en underbar människa o jag är så glad att jag har träffat dig!! älskar dig så otroligt mycket! vi kommer få ett otroligt liv ihop :) massor med kärlek till dig o dina fina vänner <3<3

2011-01-09 @ 13:19:47
Postat av: jenny

Å söte<3 haha vi e verkligen som syskon;)

2011-01-09 @ 13:31:55
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Mammi

Åhh, min ängel! Sitter och läser alla dessa fina ord du ger och får tillbaka. Får nästan lite tårar i ögonen. Jag är så glad över alla dina fina vänner du har och speciellt glad är jag över att du träffat Marcus (Tack Johanna). Äskar dig! Kramar

2011-01-09 @ 13:42:27
Postat av: angi

Du är så fin. Jag börjar ju gråta nu ! Glad att jag lärt känna dig fina <3 älskade vännen. Kommer bli jobbigt när du flyttar. Oavsett vad så måste vi hålla kontakten. Jag LOVAR dig att jag kommer upp inom snar framtid. (om de finns hotell i en sådan liten by ;)



Puss love

2011-01-09 @ 16:08:51
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh anna, min finaste anna! Du är helt fantastisk och såhär stark hade jag inte vart utan dig! Du & jag = oslagbara tillsammans! Tusen tack för i lördags, du och markus är helt underbara tillsammans! Längtar tills vi syns i A-torp. Älskar dig & kommer alltid finnas här, släpper aldrig taget om dig! <3

2011-01-09 @ 19:31:46
URL: http://fraajda87.blogg.se/
Postat av: CILLA

Jag finns alltid för dig anna det vet du. och kommer alltid göra.

Vi har alltid hängt ihop . lite som seamesiska tvillingar ;) L

Du och marcus kommer få det så bra ihop det vet jag och ni är så söta tillsammans.

Vart trevligt att få träffa honom...



många kramar till er <3

2011-01-10 @ 11:51:00
Postat av: Nadja

Kan inte överträffa det fina du skrev om mig... tack! <3 <3 <3

2011-01-10 @ 18:55:57
URL: http://ennadja.wordpress.com
Postat av: Nadja

Kan inte överträffa det fina du skrev om mig... tack! <3 <3 <3



Du kommer få det kanon bra i A-torp! kram

2011-01-10 @ 18:56:35
URL: http://ennadja.wordpress.com
Postat av: Emma

Älskade ANNA!! Nu får jag en gråtklump i halsen! Jag är glad att jag har dig som vän och jag lovar, att så fort jag kommer hem till gnosjö så MÅSTE vi träffas!! Ja, jag kommer sakna våra flumbilder och all rolig tid vi haft tillsammans med dig sötan. Vem ska jag nu flumma som mest med?;) Vart, vart ska jag..vartvart!! hahaha..du fattar säkert vem jag menar.:P Massa kärlek till dig, min finfina vän! <3

2011-01-13 @ 13:33:54
URL: http://celloemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0