Idag gäller det!

Idag skall jag på möte på min nya arbetsplats i eftermiddag. Det skall bli såå skoj och lärorikt. Ser fram emot att träffa min blivande kollegor lite innan jag träffa barnen, dessutom skall de utvärdera sin verksamhet sen HT så det är bra då jag får se lite hur de jobbar.

Sitter just nu och läser en bok om det mångkulturella samhället och tvåsrpåkighet. Det var ett tag sen jag läste om detta så bra att frächa upp minnet lite. Det kommer bli en stor utmaning men jag skall verkligen göra mitt bästa i alla läägen för ´barnens bästa.. Kommer bli toppen detta tro jag.

Annars vad händeR?? hmm jaa vi har ju ny bil, eller snarare Marcus, men nu går vi ju under samlingsnamnet VI;) hahah. En jättefin Audi A4 quattro.. I love. kommer nog köra den till jobbet ibland., Han litar på mig mannen min...


Tills nästa gång..

LOVE Akay

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan. Några planer för dagen? :)

2011-01-19 @ 12:30:36
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hoppas du kommer trivas på det nya jobbet nu då :

2011-01-19 @ 12:49:56
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: angi

Åh massa kärlek till dig . Hoppas du har det underbart i din nya by och att vi ses snart igen fina anna. Ja definitivt. Fler goa promenader då förhoppningsvis solen tittar fram :)



Puss love

2011-01-19 @ 17:14:18
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Mammi

Hallå där! Vill önska lycka till inför dagens stora händelse. Nu börjar livet, gumman! Kramar

2011-01-20 @ 06:23:56
Postat av: Annika

Har inte fattat att du skriver i bloggen :)

Du kommer klara dig fint!

Stor kram

2011-01-23 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0