Hem ljuva hem!

Såå nu hara jag kommit till rätta i mitt nya hem, visst är det massa kartinger och sånt kvar att tränga in i alla skåp, men tänker faktiskt ta det lite då och då,,.

Idag har jag pysslat med mina kläder, försök få plats med dem i en ynka garderob och några byrålådór, inte det lättaste men det gick till slut..

Annars har jag dinat med massa papper och sånt idag, men kan inte göra mer ny fören alla poäng kommit in på LADOK. Studie poäng alltså...

Just nu sitter jag i soffan efter att ha lagat fiskgryta till en hel arme.. JAg skojar inte. Jag brukar ju bara laga mat till mig själv, men nu är vi ju två, men tog viss i lite väl mycket... hahhaa.. jajaj hoppas mannen gillar den, annars får jag äta fiskfryta i ett par veckor..

Snart skall jag gå en promenad, skall hämta ut en bok, som min kära vän johanna tipsat mig om. en jobbok. SET-livsviktigt heter den och handlar om hur man an arbeta med social och emotionell träning i förskolan.. Skall bli spännande att läsa faktiskt. hihi äntligen ingen kursbok utan en bok jag läser utofrån intresse.

Annars kan jag bara säga att jag har verkligen världens underbaraste man och föräldrar. I fredags morse hade jag fått ett jättefinr brev av mamma och pappa samt en examenspresent på konton. GILLAS.. hihi inte nog med det utan när vi kom hem i till anderstorp på lördagen så stod det en jättefin bukkett blommor från älsklingen samt ett gymkort, precis som önskar.. underbart. inte nog med det stod det en superduper vacker bukett från mamma och pappa oxå... sååå underbara..

Såååå nu är skolan slut, flytten genomförd och jobber börjar snart. snacka om en ny start i livet. Är dock överlycklig över att mina fina vänner består... hihiih..


love Akay..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna! Idag har jag haft en sån där delad dag. Lite jobbigt, men det går :) Snart är det dags för dig att börja arbeta. Det måste kännas härligt att få börja tjäna pengar :) Jag vet ju vad som ska inhandlas först! Fler garderober :) Fast det kanske inte får plats? Ser fram emot att komma och hälsa på framöver... Hälsa din fina pojkvän och en hel massa kramar

2011-01-17 @ 19:59:55
Postat av: Mammi

Det var jag som skrev förra inlägget, men namnet försvann liksom :)

2011-01-17 @ 20:05:57
Postat av: frida

alltid, alltid, alltid baby! <3

2011-01-20 @ 09:25:58
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0