Dessa väntans tider

Kan det inte bara bli imorgon nu???? hihi...
Nej föresten då skulle jag ju missa fikan med mina sessor idag.
Sitter på skolan nu och fördriver lite tid, skall möta upp dem sen och mysfika hela eftermiddagen.
Sen skall jag hem och plocka lite det sista och plugga inför morgondagens examinaation. Vissa har den redan idag, orättvist kan tycka men så e det här i livet.

Jag njuter av mina sista dagar i varberg, för det går inte undå att jag har haft det förjäkla bra här. En bit av mitt liv finns liksom här. Jag har vuxit som människa här och fått en massa underbara människor i mitt kontaktnät. hahah. VARBERG men framförallt stadens innehåll kommer alltid vara en del av mig!

Nej nu skall jag sluta vara så nostalgisk och gå ut en sväng, en promenad, innan mötet..

Seee ya..

ps.. Hoppas på flitigt med kommentarer nu när jag är så flitig och har börjat skriva igen!!!!
Annars tappar man fort lusten.

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men Anna, det är ju nu du ska suga på karamellen. Hela den stora dagen ligger framför dig. Ladda nu och njut och dokumentera. Be vänner ta mycket kort på dig, fast det brukar du ju kunna fixa själv, fnizzz...

Ha en härlig dag och se till att den blir minnesvärd. Kramar och kärlek

2011-01-13 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0