2 dagar kvar!!

Japp så sant som det är sagt, 2 dagar kvar till examen  och jag har min utbildning. 3 dagar kvar till flytt och 7 dagar kvar tills jag börjar jobba... Hihihi snacka om livsförändring men jag gillar det.

Idag har jag stökat och städat och packat i mitt lilla kryp in. jo ni kan ju tänka att det tar ju säkert ingen tid så litet som det är. Men tjiiii får ni, har håll på i tre timmar och är absolut inte klar... Men det är ganska okej faktiskt.

snart skall jag dock unna mig lite vila innan det är dags att piffa till sig för kvällens bravader. Jag emma och Nadja är bjudna på middag hos vår underbaris Malin, som en present för att vi tar examen. SUPERMYS skall det bli.

Imorgon är med full rull, skall möta upp Benny för att hälsa på min gamla VFU plats, sen till skolan och fixa en grej, sen till bolaget, sen hem till mina sessor Emma och Elsa för att sist men inte minst gå hem och plugga till fre examination som är mellan 9-11.

Efter den skall jag möta upp min Jenny för att gå hem till henne och luncha, dreicka massa skumpa och piffa inför ceremonin som går av stapeln kl 14.15. Efter det blir det ett stort gäng som går mot harrys och fortsätter firandet en stund innan det bär av till festlokalen och middagen kl 18.00. Sedan vankas lekar och underhållning och firande HELA natten lång.
HURRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skumpa och Anna det kan inte bli mysigare<3

2011-01-12 @ 20:39:52
URL: http://peachpenny.blogg.se/
Postat av: Annica

harrys suger :P

2011-01-12 @ 21:16:48
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Humle

gos ;D

2011-01-12 @ 21:27:31
URL: http://grux.blogg.se/
Postat av: Mammi

Oj, vad du har skrivit... Har ju missat en massa inlägg ju. Jag säger också HUUURRRRAAAA. Kramisar

2011-01-13 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0