tredje veckan...

japp tredje veckan på jobbet och jag trivs toppen. Det är sååå kul att se hur mycket all den teori jag läst verkligen passar med praktiken....

Annars har jag klippt mig och färgat håret idag.. VÄLBEHÖVLIGT....

Jag bor in mig mer och mer här i A.torp och trivs faktiskt som fisken i vattnet.. är såå glad att kunna mötas med min älskling VARJE dag... det är lyx de...

Till helgen åker vi till vvik en sväng. men helgen är välplanerad så så mycket tid till spontanitet finns ej denna gång... Skall på konsert med de närmsta på lördagen. Sanna carlsteth och johan johansson skall skådas..

Nu skall jag ha en lugn hemmakväll såååååååååååååååå skönt.. Älskling jobbar över och kommer hem runt nio.. Två timmar av lugn och ro.. hihiih..

kramar

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej min ängel! Det värmer mitt modershjärta att du har det så bra, både med arbete och kärleken. Ska bli toppen att träffas i helgen. Har just suttit och läst ert examensarbete som nu finns upplagt. Jenny hade varit snäll och lagt in en länk på din Facebookprofil. Perfekt, bara att klicka :) Kramar tills vi ses!

2011-02-02 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0