nytt försök!


Jag jag gör väl ett tredje och sista fösök att ta upp bloggandet igen.. hihi.. Men slutar alltid med att man inte skriver då man inte vet om några läser eftersom folk är lite lata med att kommentera. så KOMENTERA MERA!!!

Jahopp har väl inga direkta roliga nyheter att komma med. Hra varit förkyld och dåsig i två månaders tid så i veckan fick jag nog och gick till vårdcentralen. Där tod de alla möjliga prover, bland annat ett näsodlingsprov. Ta mej fan det ondaste jag upplevt i hela mitt liv. aj aj aj aj aj. Samma natt fick jag så otroligt ont i öronen. Försökte gå coh jobba men ack det gick inte och jag fick åka tillbaka till vårdcentralen. Kraftig öron samt ögoninflamation plus en annan bakterie som jag inte minns namnet på, men den förklarar min långvariga sjuketid... Nu äts det en massa antibiotika och annan schaffs så man blir av med allt ordentligt. ÄNTLIGEN!!!!!

Annars då, jag solen lyser och vårkänslorna börja så smått krypa sig inpå. tror minsann det blir att sitta ute imorn, men med mössa som läkaren sa. Ingen blåst i öronen hahah.. Näää då mössan skall på...

hade egentligen tänkt åka till varberg i helgen men får skjuta på det lite vilket gör mig väldigt ledsen i ögot för min längtan efter mina finfina varbergsvänner är enorm nu. Herregud har inte varit där sen jag flyttade... ILLA!!
sist men inte minst vill jag berätta att jag blivit Gudmor åt världens finaste lilla krabat... underbar känsla och jag är såå stolt över min ank!

jaja ha nu en fabulös helg alla livsälskare!!!




pusspuss// Akay

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hallå där! Snart är det påsk! Då kommer ni hit:) Om man inte skriver i bloggen regelbundet så tröttnar vännerna på att gå in och kolla, därav få kommentarer. BLOGGA MERA och se det som en dagbok som du har kvar! Fredagskramar...

2011-04-08 @ 19:14:51
Postat av: zzara

Jag försöker läsa =)

2011-04-08 @ 20:02:58
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Annika

Tjohooo!

Bra! Fortsätt blogga!

Kraaaam

2011-04-08 @ 21:38:33
Postat av: Elli

2011-04-08 @ 22:40:00
Postat av: Elli

Där ovanför skulle det stå ; jag diggar din blogg fett mycket :) keep up the good work!

Kramis

2011-04-08 @ 22:41:58
Postat av: Nadja

Vi fick skjuta upp singstarkvällen pga att linda troligen kommer bli magsjuk. Har planerat in den på påsklovet istället, onsdag v 16 tror jag det var =)



Krya på dej! Kram

2011-04-09 @ 11:04:21
URL: http://ennadja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0