Härliga söndag!

JAg bara älskar söndagar, en dag i lugnets tecken när man bara kan göra sånt som kommer för en.. INGEN STRESS och framförallt ingen press. Det är då man hinner med saker.

Dagen började med att älskling och jag tog en härlig promenad i solen, orkade dock inte sååå långt, märks att man inte är helt helt hundra ännu. På vägen stannade vi och plockade påskris och lite videungkvistar från den största busken jag någonsin skådat, Så otroligt vackert. To bad att jag glömde kameran.

Efter det gick vi till affären och köpte påskfjädrar och fina gula tulpaner, sen bar det hemmåt för pynt.

Efter det åkte vi iväg och tvättade bilen, allt blir liksom roligare att göra när solen gasser ovanfrån. Men idag tog jag det varsamt och var helklädd med tanke på hur röd jag blev igår. farligt farligt..

Efter den tvätten bjöd mannen min på glass i solen, myspys..

Om inte nog sååå fick vi ä nnu ett ryck när vi kom hem och putsade alla fönster,,, VÄLBEHÖVLIGT kan tilläggas.
Nyss har vi avnjutit citronmarinerad fläskfile som bara är sååååå gott...

Imorn blir det att jobba igen=) känner mig så pass pigg. Underbart.

Nu blir det filmmys resten av kvällen efter en helt perfekt söndag i kärlekens och vårens tecken. Välkommen du sköna vår.

Kram kram // Akay

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åhhh, vilken mysig dag ni har haft. Vi har ägnat oss åt lite trädgårdsarbete. Inhandlat de första blommorna till täppan (minipåskliljor och penséer). Nästa helg SKA trädgårdsmöblerna fram så att de står redo när ni kommer. Snart, snart... Kramisar

2011-04-10 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0