till min älskling och älskade vänner!

Just nu mår jag så väl när det gäller vilka människor jag har i mitt liv, nära som på avstånd. Jag har mina älskade vänner hemma i viken och vimmerby som jag saknar massa, men jag vet eller hoppas att de finns där även om man inte pratar varje dag.

Mina vänner i varberg är jag med så sjukt glad över. Så fina och unika människor.
Min lilla Johanna som vägg i vägg gör min vardag så trygg och rolig. Love till dig.

Min älskade familj, som jag och Marcus åker hälsar på om två veckor. skall bli toppen att träffa dem har ju inte gjort de på två månader och det känns kan jag säga...

Åh min älskling Marcus. Du gör mitt liv så fantastiskt. Känner att jag verkligen vill leva mitt liv med dig min ögonsten. Har aldrig träffa någon som jag kan skratta så mycket med, prata om allt med, dela känslor med. Ja allt. Det är verkligen toppen. Jag älskar dig nu och för alltid!

Nu skall jag snart ta en kopp te och koppla av en sväng innan jag skall sova. Skall upp med tuppen imorn då jag skall öppna med min handledare 6.30. skoj skoj.

Natti natti världen!

Kärlek till er som läser och kommenterar;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

God morgon min ängel. Det värmer i hjärtat att du (ni) är så lyckliga. Ja, nu ses vi ju snart och det ska bli härligt. Nu i helgen (på lördag) kommer Rolle och Carina hit med familjen. Vi ska även få träffa hunden. Ska bli kul och det känns som evigheter sedan. Nu väntar jobbet. Kram

2010-10-05 @ 06:51:30
Postat av: angi

Du är så jävla söt stearin anna :) Lots of kärlek !

2010-10-05 @ 16:53:22
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0