Summering och en helt vanlig tisdag!

Helgen som passerat har varit helt underbart fantastisk.
Vaknade upp i fredagsmorse av att min kära låg och klappade mig på kinden och pussade på mig. Finns verkligen inget bättre sätt att vaknar upp på. Gick upp och kollade ut, klarblå himmel och alldeles vitt av frost, då visste jag att det skulle bli en fabulös dag. Kl fyra kom vi iväg i bilen mot viken. Väl hemma så hade mamma och pappa lagat en god middag och senare kom Min fantastiska kusin och hennes man. Idolmys med dipp och dopp. lovely.

Lördagen gick vi upp tidigt och begav oss ut till lillön för en höstpromenad i det fina vädret. Massa mys i träd på broar vid vattnet och på stubbar.. Allt kostar inte pengar och lika underbart kan det vara för de. kärleken är gratis (förutom alla resor, bidrag motages gärna) hahahha. efter åkte vi inte till stan och åt en god lunch på Harrys i västervik,. ja det stället ni vet som min mamma blev utslängd från pga att min mamma som aldirg är full tyfligen var det enligt vakten. Hursom gav hon med sig att besöka stället för en lunch efter det att hon då valde att totalt bojkotta det. Men räkna inte med fler besök från henne HARRYS. haahhaha.. Efter en god lunch och lite schopping så åkte vi och bowlade med kusinen och hennes man. JAG VANN!!! förmodligen för att min lilljohanna höll tummarna för mig från Varberg.hihihiih. Kvällen var vi hemma och hade sällskapsspelrace. En helt tokigt rolig och mysig lördagsafton.

Söndagen bestod av besök, först hos ankibank och hennes man för en god daimtårta och skratt. hihii träffade dem alla dagarna såå underbart. säger en del om hur betydelsefull min älskade kusin är för mig. love ya!!!
Sedan tog vi ett långsamt farväl av mammi och papppi och styrde kosan mot vimmerby och hälsade på min andra goa vän Linda och hennes familj. där bjöds det på äppelkaka och skratt. oj vilken fettissöndag..

Måndagen sade jag hej då till älsklingen som åkte hemmåt anderstorp igen, medan jag begav mig till mitt tredje hem, skolan. skola hela dagen och mysplugg på kvällen.,.

Idag har jag haft inläsningsdag, en seeeeg sådan. Hade ställt klockan tidigt för att komma upp och duscha och äta frulle och få en bra och effektiv start på dagen, men allt förstördes iom att jag satte på denna jävla dumburk.. hahha fastnade. efter mycket om och men har jag iaf pläntat igenom en bok a 100sidor. Efter det åkte jag och nadie på donkenluch och lite kaffe hos henne, mycket mysigt TACK för det min fina vän.
Sedan gick jag ner till staden och hyrde tre filmer, riktigt filmväder här idag vill jag lova, regn och rusk. Sen hem och städade och kolla lite jobb och CV grejer. Dags att sätta fart med sånt snart nu. kolla hur det såg ut på jobbfronten runt Anderstorp för kosan styr nog dit för en tid efter skolan, på obestämd tid,=)

nu snart skall jag fixa lite kvällsmat och se en gooo film med grannen:) gråta lite ihop kanske till någon fin drama.. hahah...
imorn skall vi till kallbadhuset för lite höstbad och mys. FANTASTISKT!!!!

Sedan är det torsdag och på åker jag till mitt andra hem till anderstorp och baby... Vad helgen erbjuder sedan återstår att se. njuter i fulla drag bara av att vara i hans närhet!

Såååååååå färdigbabblat, trevlig tisdagkväll önskar jag nu er och snälla skriv gärna en kommentar om du förmår:) Alltid lika kul att läsa,.. Nedan kommer ett bildregn från helgen.

LOVE Akay

LOVELOVELOVELOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära fina du!

Du verkar lycklig - dessutom snart färdig med utbildningen och redo för resten av livet! Härligt att läsa!

Kraaaaaaaaaaam

2010-10-19 @ 21:10:42
URL: http://www.linalarsdotter.se
Postat av: lover boy :)

fantastiska Anna... hade en super trevlig helg med familj o vänner!! älskar dig bäbi:)

2010-10-19 @ 21:34:33
Postat av: mammi

Hmmm, detta kallar jag ett blogginlägg. Du kunde ju dock ha utelämnat det där om HARRYS! :) Jaaa, visst hade vi en fantastisk helg. Det fina vädret bidrog till stämningen. Vi har ju sååå mycket fin natur- och havsmiljö här runtomkring och havet är ju blåast på hösten så det måste man betrakta ofta. Älskar dej min ängel. Kramar

2010-10-20 @ 07:25:40
Postat av: angi

<3

2010-10-20 @ 16:51:59
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Linda

hej min skrutt!

tack för underbart besök... det är så roligt att få träffa dig och Marcus..

eller som wille sa Annas pojke =)

hoppas ni har det underbart.

love ya

xoxo

/Sis....

2010-10-22 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0