Friday im in love

Ja nu sitter jag hemma hos min älskling och mår bara helt underbart väl.
Tror han kommer hem snart faktiskt. då skall vi bara greja lite sen bär det av hemmpt familjen i västervik som jag inte träffat på över två månader och det känns i hjärtat kan jag säga. behöver komma hem ich ladda upp batterierna och roa mig lite,.. Och så har jag älsklingen vid min sida, kan det blir bättre?? NEJ.

Ikväll blir det idolmys med familjen, Annika och Ken kikar också förbi.. skall bli jättetrevligt. lite gott rött till med så är kvällen fulländad men inte full;) hahahah.

Nu har jag gjort klart min sista VFU, så nästa gång jag är ute sååå jobbar jag förhoppningsvis, men frågan är bara vart, i vilken  stad, by ort,, hahah

just nu leker mitt liv. Har den bästa familjen, den bästa killen man kan önska, den bästa grannen och vännen och massa andra toikiga underbara vänner..

Nu dunkar musik utanför, kan sätta min arm att det är babe. jjippiii..

Ha nu en fabulös helg,., det sklal jag ha..

kärlek till livet och er..
Akay


Kommentarer
Postat av: Annika

Det känns lite overkligt att vi ska få träffas ikväll :)

2010-10-15 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0