Brutet löfte

just det lovade ju JennyPenny att jag skulle blogga när jag satt på tåget igår, det glömde jag helt och hållet bort. men gör det nu istället.

Just nu sitter jag hemma hos babe, kollar ut på snörusket och känner att det luktar kladdkaka i helga lägenheten. Fick mig ett ryck att baka nu på morgonen..:) mys mys

Idag skulle jag egentligen pluggat på morgonen men ha  inte gjort det ännu, Gud vad är det med min själkvdiciplin, hallå Anna vakna!!! jajajajja jag hinner?? kanske??

nää over and out.

ps önska mig lycka till, skall träffa babes pappa och syskon  idag.. nervöst men otroligt roligt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring!

Hoppas träffen igår gick bra... och att ni har en varm, kärleksfull lördagskväll. Puss

2010-10-23 @ 22:00:30
Postat av: mammi

Hej! Uppdatering tack! Helst med lite foton :) Det är snart en månad sen nu... Kram

2010-11-13 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0